Sunday 29 May 2011

Majski konci tedna


Kot prvo naj se opravičim. Vem da ne pišem več tako vestno kot sem včasih, sam ko pridem domov se navadno malo pogovarjam po netu s familijo ali prijatelji, kar v končni fazi pomeni Z VAMI!!!! Čez vikend sem pa navadno zasedena. Tako imam zasedene vse vikende do konca junija in sem imela vse, razen enega do sedaj. Sej mi ustreza da imam kaj za delat, sam to pač potem pomeni, da nimam časa pist blog. Kot tudi ne brati knjige. Bi danes morala vrnit eno knjigo, ki mi je bila posojena en mesec nazaj Born to run, pa mi je nekako ni uspelo prebrat.
AMPAK …. Je danes prišel tajfun k nam, enkrat za spremembo, ker jih drugače ni tle v Kagawi, p imam sedaj čas pisat blog in potem bom brala knjigo. J
Vse je za nekaj dobro pravijo. Sam problem je v tem, da že CEL teden dežuje, pa baje bo še naprej. Samo danes je dež najbolj močan. K sreči, ker včeraj sem morala zvečer ven, pa sem dobila nazaj svojo pelerino, tako da sem lahko šle s kolesom po dežju v mestu. Je bilo čist ok, ker nisem bila nič mokra, … ok skoraj nič J
Pa da začnem na začetku ne na koncu. Ne bom vsega opisala, ker bi bilo predolgo, bom pa malo povzela, kaj se je vmes zgodilo … da preverim, kaj sem na zadnje pisala *wait*
OK … wow … nisem vedla da tako dolgo nisem pisala. Pa da začnem z opisi vikendev, ker tle se večino stvari zgodi oz. bom teden opisala potem J

13.maja  mi je moja super šefica na mojo prošnjo, pripeljala pečko iz šole, tako da sem lahko malo pekla in imela tudi mal pečene dobrote doma. Tako sem v petek šla po nakupih, kar je bilo zanimivo, saj sem se bolj podrobno spoznala s cenami v treh največjih trgovinah tle okoli ter zapravila nekaj denarja, da sem dobila osnovne stvari. Moji domači so mi poslali od doma mak in orehe, pa pecilni, tako da to sem imela. Potem sem pa v soboto dopoldne začela peči. Spekla sem potico, orehovo, ki mi ni uspela najbolje. Testo neumno kot je se ni dvignilo, ker sem nekaj zafrknila s kvasom. Po okusu je bilo že ok, sam je bilo testo preveč kompaktno, tako da … naslednjič boljše. Sem tudi ugotovila, kako lahko potico spečem v šoli, tako da … hihihi … za naslednjič vem bolje. Potem sem spekla še pico, ki je uspela SUPER!!!!!!!!!!!!!!! Prav tako sem pekla nasedlji dan, preden je prišla šefica ter pečko odpeljala nazaj v šolo. Ta vikend sem imela SUPER hrano. Proti moji pici, posebno ker je uspela, se ne da nič rečt.
jadrnica
Naslednji vikend bi se nato morala dobiti s Yuko, ker naj bi šli gledat bejzbol. Pa mi je dan prej poslal mail, da gre en njen kolega z jadrnico ven, če bi se jima pridružila. Tako sem se vstala že ob 7:30 se odpravila s kolesom do železniške postaje. Naj na tem mestu omenim, da so bile vse trgovine zaprte, kar me je zelo presenetilo. Pozabila sem namreč, da je za Japonce 9 še zgodaj. Malo pred deseto sem bila nato v Tadotsu, kjer me je Yuko pobrala.

Awashima: Yuko in Hide-kun
Pomembno je omeniti tudi vreme, ker je bilo rečeno da bo cel vikend deževalo, tako da sem po malo skozi molila, da ne bi, saj sem bila s kolesom (do postaje). Se me je uslišalo, tako da smo imeli celo nekaj sonca. ;-)
kosilo
No ta njen kolega, Hiden-san, je čez 70 let stari stric, ki je full aktiven. Se potaplja, skače s padalom, sky-flying al kako se kliče un kje ne skočiš s padalo iz letala ampak … pač un po hribu pa to … ok bom nehala z mojo razlago, dokler se še ne blamiram čist.
Shishijima: mi vsi
Kakorkoli že skupaj samo šli potem malo z jadrnico okoli, pa do otoka Awashima, pa potem po otoku okoli. Kopali se nismo, ker je bilo premrzlo, ampak je bilo res SUPER. Potem smo šli še na kosilo tam, tradicionalno japonsko kosilo. Mi ni treba posebej poudarjat, da nisem vsega pojedla. Potem pa smo se odpravili še na on otok Shishijima, kjer je eno ogromno drevo, res OGROMNO. Smo se pogovarjali veliko, pa slikal, pa … bilo je nice, pa še japonščino sem lahko vadla. 

Ko smo se vrnili v Tadotsu-pristanišče, sve se z Yuko poslovili ter se odpravili na lov za karticami. TLE SE NAMREČ NE DOBI NIKJER KARTIC!!!!!! Najprej sve šli v en muzej, kjer seveda niso nič imeli, potem pa sve odšli v Sakaide, do Seto Bridge (Seto most), kjer sve prišli ravno pravočasno, da sem lahko kupila kartice, ne pa seveda tudi znamk, ampak sem bila čisto happy, da sem vsaj kartice dobila. Na tem mestu moram priznat, da sem pozabila fotoaparat na jadrnici, ki je bila oddaljena od kjer sve bili midve 20 minut z avtom. Ampak sve se odpravili nazaj po mojo neumno kamero, ki je pozabila, da more z mano iz jadrnice.
sončni zahod
Po pridobljeni kameri sve šli nazaj do mostu, kjer sve pričakali sončni zahod. Med čakanjem, eno uro in pol sve jedli drobnarije, ki sve jih imeli s seboj, piškote, arašide, čokolado … Je bilo res zakonsko, sedet na uni ograji ter gledat kako zahaja sonce, se pogovarjat, pred tabo morje, nad tabo most, za tabo pa park. FULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL DOBR!!!!
me na odru v parku pod Seto mostom
Po zahodu sve šli še malo po praku okoli, sam ne za dolgo, ker se je ob 19ih zaprl al je bilo 19:30. Potem je rekla Yuko, da me bo zapeljala domov, ker … po pravici ne vem zakaj me je, ker je to še dodatno 20 minut z avtom. Zapeljala me je do postaje, saj sem imela kolo na postaji. Ona se je potem zapeljala do Kimure, kjer me je počakala, da sem jaz prišla s kolesom za njo (sem bila full hitra, ene 18 minut; ke sem tisti dan potrebovala skoraj pol ure). Potem je prišla do mene na čaj ter ostala do polnoči. Veliko sve se pogovarjali, pa gledali slike in jaz sem ji razložila FB, ker Japonci uporabljajo načeloma nekaj drugega.
Domov je odšla predvsem, ker sem jaz bila FULLL zmatrana in sem skoraj zaspala. *blush*
Naslednji dan je nato deževalo, jaz pa sem ugotovila, da sem pozabila vrečko z mojo pelerino, kopalkami in ktračo v avto od Yuko. Seveda sem pozabila, saj je nato cel teden deževalo, začela se je moja telovadba, kjer imajo bazen, da ne govorim o krtači, ki je nekako pomembna, da zgledam … urejeno. Ampak OK, again, ker se pač ne da spremenit, sem se sprijaznila, da bom malo počakala in se znajdla drugače. Kupila sem začasen glavnik, kopalke sem sicer imela še ene rezervne, sam … jih nisem potrebovala na koncu, pelerino pa sem zamenjala z vetrovko, saj je šola blizu, tako da ni bilo prehudo.
Tobi iz Naruto
Ko mi nato Thommas pisal v nedeljo, če pridem pogledat cossplay, ki se je dogajal v Shotengai, sem mu povedala, da samo v primeru, da neha deževat. In JE NEHALO. Tako da mi ni ostalo veliko možnosti kot da grem. Sem se usedla na kolo ter odpeljala. Tam je bilo kr nekaj ljudi. Bilo so oblečeni v vse možno. Največ je bilo iz igric, baje, ker nekako nisem poznala večino karakterjev. Thommas je bil Tobi iz Naruto s Sharingan in vsem, potem je bil en oblečen v EVO, pa v Rei in še nekoga iz EVE, pa iz FullMetal Alkemist so bili in …. Pa avti so bili. Je bilo veliko za videt. Jaz sem bila večinoma z Thommasom, vmes sem se pa slikala z vsemi po vrsti. Nekaj slik dodajam J
Bilo je super. Prišli so iz Tokya tudi, tako da je bilo res veliko različnih karakterjev. Za fante naj povem, da je bila ena punca oblečena v osebo iz hentai igrice, kar bi morala verjetno sama ugotovit po kostumu, sam … teh igric pač ne poznam :-P
Eva z Rei in ...

Tifa, Tobi in hentai dečva

no idea :)

mislim da iz Kingdom hearts

Eva in cute me ;-)

iz Fullmetal Alkemist

skupinska

eden od avtov

Potem pa sem končno prišla do tega vikenda. Ta vikend je najprej prišla k meni Yuko, ter mi prinesla moje zgubljene stvari, potem sem se dobila ob 18ih z Shiori. Sem sicer full zamudila (ene 10 minut), ker je deževalo in je bilo fulllllllll spolzko, sam sem uspela varno priti do mesta. Tam sve šli najprej na kavo, potem pa sve se pridružili ostalim njenim kolegom v BogiWogie.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa TA BLESAV, NEUMEN, IDIOTSKI RAČUNALNIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ne vem zakaj mi vsake toliko zašteka, pišuka sem zgubila …. Napisanega.
 
Da nadaljujem
V tej restavraciji smo se dobile z njenimi kolegi iz srednje šole (se dobijo vsak mesec enkrat, po ene 6-10 ljudi pride). Včeraj jih je bilo 7 in jaz. Prišli sta Shiori in Mike od deklet in Yosuke, Gen-chan, Nan-chan, Bukei in še eden, katerega imena se ne spomnim od fantov. Pogovarjali smo se pretežno po japonsko, tako da sem pridno vadila, pa še različne teme smo obdelali. So vsak svoj človek, tako da se je bilo zakonsko pogovarjat. Ena od tem je bila tudi moja zaposlitev, tako da sem povedala da delam v vrtcu in na vprašanje ali so mi otroci všeč, sem odgovorila Ja, sam so včasih mal うるさい glasni, ker občasno jokajo, da so pa drugače cute. Potem pa sem opazila, da me Yosuke mal … opazuje (čist možno da se mi samo zdi). On je edini od druščine poročen in ima otroka, ki je star 3 leta po imenu Toa (tako kot moj mali v vrtcu, ki joka) AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA … upam lahko samo, da sta pač dva ali več otrok s tem zelo redkim imenom tle v Takamatsu. Bukei mi je nato povedal, da ima on dva otroka, tako da … ker Toa nimam ne bratov ne sester, bi moral biti to drugi otrok. Sam me je pa ko sem slišala ime otroka, kar mal stisnilo.
Po večerji smo se prestavili v en drug lokal. Jaz sem na poti obiskala Sachiko, ki je imela poslovilno zabavo, saj se odpravlja v ZDA. Ostala sem malo z njo ter se pogovarjala, potem pa sem odšla nazaj k moji mali druščini. Ostalo nas je še 7, saj je šel Yosuke domov. Odšli so v en nobel lokal, kjer … pač nobel. Jaz sem spila samo pomarančni sok, saj sem imela dosti pijače prej, pa tudi ni mi pasalo. Ostali smo do ene dveh, potem pa smo se odpravili domov. Jaz sem šla spat malo pred tretjo, tako da sem se danes zbudila ob 12ih in sedaj pridno pišem *patpat* J
Povabili so me zopet zraven naslednjič, sam nisem sigurna, če bom lahko šla, ker se mi prekriva. Bom vidla.
 No to bi bilo vse o vikendih, poročilo o samem tednu pa sledi, ko se mi bo dalo pisat :-P
 LP
Lea

No comments:

Post a Comment