Monday 18 July 2011

Busy busy busy

Kot ste redni bralci verjetno opazili zopet nisem nekaj casa pisala. To pa zato, ker NIMAM NIC CASA. kot vedno, (se vedno sem na tem racunalniku, in ne delajo sumniki, tako da … upam da boste vseeno lahko razumeli)
Pa da na kratko malo opisem kaj se dogaja oz se je zgodilo. Danes imam nekaj casa, ker je Umi no hi, kar pomeni Dan morja. Tukaj je ponedeljek in dela prost dan. Moj namen je bil sicer iti danes na morje ter malo plavat in na splosno uzivat v morju, sam … se je vreme odlocilo, da mi naprta malo pavze, in tako poslalo tajfun nad nas. No pa sem doma in imam tako cas vam pisat, tako da … here we go!

2. julija je bila JET poslovilna zabava, kjer JET stoji za Japan English Teachers (uciteljji anglescine na Japonskem). No celotna zabava se je odvijala na otoku Tsutajima, blizu kraja Nio. To je od tle kjer sem jaz kar nekaj oddaljeno. Sam otok pa je majhen in se, ko smo bili mi tam se ni odprl za plavanje, tako da smo bili sami. Zabava je trajala od sobote 14ih pa do nedelje, ko smo se zbudili in odsli domov (v mojem primeru je bilo to 7ih al 8ih zjutraj).
K sreci je na zabavo sla tudi Takako in tako smo se skupaj odpeljali tla z njenim avtom. Prisli smo okoli 16ih, se z colnom odpeljali na otok, se pocasi nastimali (v sotore), dali meso in zelenjavo v hladilnike ter se namazali s soncno kremo in bug-repelant (sprejem proti insektom) ter se v kopalkah podali na plazo. Tam smo se najprej mal pogovarjal, plaval, pekel, jedel ipd.. Ko je prisel vecer se je zacela prav zabava in sicer je bilo FULLLLLLLLLLLLLL zakonsko, ko smo se sli kopat in je morje okoli tebe zarelo plavo. Zaradi bio-fluorescence alg, se morje, ko plavas oz. ko se premikas, obarva modro. OK full je tezko razlozit, sam je FULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL zakonsko. Tako smo se dosti zafrkaval v morju. Potem pa je bil tle se seveda camp-fire in ognjement, tako da je bilo res zakonsko. Jaz osebno sem sla spat okoli 2:30, in sem spala ene dve urici. Ko sem se vstala je vecina ze odsla, ker je imelo kar nekaj ljudi izpit naslednji dan. Mi smo se odpravili iz otoka okoli 7ih in prisli domov ob 9ih. Z Rokom sva se samo zvrnila na posteljo in zaspala za dve uric, tako da naslendnji dan nisva bila cist crknjena.
V nedeljo sva bila doma, ker je kot se spomnim dezevalo, al karkoli je ze bilo, ni se kaj dosti dogajalo. (od tega vikenda nimam slik, ker se cez dan ni kaj dosti dogajalo, zvecer pa … se ni slikalo)

Jaz, Yuko in Rok v kopalkah :)
Prejsnji vikend (9 in 10 julija), je bilo prav tako spet zabavno. V soboto smo se dobili z Yuko in sli na morje. Dobili smo se nekaj cez 11to, ter sli na plazo, kjer sve bili prejsnjic sami. Malo smo sicer iskali, sam po kaksni uric voznje odkrili tisto isto plazo. Tam je bila samo ena familja in ko so oni odsli je prisla ena skupina mladine, drugace pa je bila plaza nasa. Voda je bila prijetno mrzla in tudi umazana ni bila prevec. Na moje veliko presenecenje je morje tukaj kar precej slano, tako da se je uzitek kopat (V Miyakaki-ju kjer sva bila z Rokom pred leti je bilo morje … cudno). Tudi hitro se … spusti … pac postane globoko, tako da smo lahko plavali. Yuko se sicer potaplja in vse, ampak je podobno kot preostali Japonci raje v bolj plitvi vodi, tako da smo bolj plavali vodoravno kot na odprto morje. Prav tako lahko omenim, da je bila Yuko v primerjavi z nama oblecena FULLLLLLLLL. Midva z Rokom sva bila v kopalkah, ona pa je imela kopalke, pa kratke hlace in kratko majico, in v tem sla v morje. …  …. Ampak OK. Kremo za soncanje je imela samo ona s sabo, tako da smo se malo namazali.
VELIKO PREMALO, ker smo bili nato zvecer vsi rdeci, ampak again OK, se pac ne da nic narest. Z Rokom sva si na poti domov kupila kremo in naslednji dan sla po kremo za soncenje. Pac vsaka izkusnja nekaj stane … sedaj se pridno mazeva ;)
No na morju je bilo zakonsko, da se vrnem nazaj. Soncili se sicer nismo, sam smo bili kar precej v vodi, ki je bila po nekem casu ravno prav mrzla. Nazaj smo se morali odpravit malo prej, ker je imela Yuko ob 17 delo. Tako smo sli na Udon (nudlne) ter malo pred peto na vlak domov. V Takamatsu sva nato z Rokom bila malo ob pomolu, pa malo na netu, ko pa se je zvecrilo sva sla domov. Na poti domov sva se tok ostavila, da sem si jaz kupila eno igrico za DS Lite, ki sem ga kupila od Danny-ja dan prej. (sedaj oba pridno igrava mal Wario, sicer je v japonscini ampak OK)

V nedeljo smo se nato dobili za rojsni dan od Shiori v eni FULLLLLLLLLL predragi restavraciji. Midva sva ke prisla tocno, ampak kaj ko so bili ostali zmenjeni pol ure za tem, pa so nato zamudili pol ure. Restavracija sama bi bila verjetno ok, sam kaj ko Japonci narocajo skupaj, potem si pa stroske delijo. In to je v restavraciji, kjer so cene na jed od 1.400 do 8.000 yenov mal bedno. Tako smo placali vsak 3.000 yenov za vecerjo. Meni se zdi to malo veliko, predvsem, ker nisem mislila tok zapravit. Grem potem ze rajsi ven pit ali pa veckrat jest. No ja. Po vecerji, ki je bila potem rahlo … cudna … ampak drugace ok, sva sla midva z Rokom domov. S Shiori in njenimi kolegi iz osnovne naj bi se dobili ta teden, sam … se ne vem ce bom sla. … no ja bom vidla.

Na tem mestu bom zakljucila ta post in ta vikend opisala v naslednjem postu

LP
Lea

more pictures later - the computer is striking

No comments:

Post a Comment